Saturday, August 28, 2010

oh tea O panas

Tea O Panas ni sebenarnya sejenis minuman. Asal beliau daripada daun, dan dimesin sehingga menjadi serbuk teh..Rumah aku, serbuk tea ni letak dalam peti ais. Sebabnya, aku pergi minum rumah  orang...he3...edisi jimat tea, jimat gula dan jimat segalanya.

                                                     Encik Ladang Tea

aku letak nama blog ni 'tea o panas' sebabnya aku suka minum tea o. dah nama tea o kan, mesti la panas...*kadang2 aku bt tea o suam je...hik3...teringat aku masa belajar dulu, aku dan kawan2 pergi makan kedai mamak. kawan2 aku punyer order....fuh...macam2 jenis aku, tapi aku,..setia pada yang satu...en Teo O Panas. Bukan nya aku kedekut, tapi perutku hanya terima tea o panas sebagai sahabatnya. kalau la minum milo, kepala aku pening, minum tea, sakit perut, nescafe pun pening jugak. member aku cakap, " kau ni, selalu minum air orang tua zaman dahulu'...*dan hati kecil ku berkata..''lantak la, its oke...hehehe


                                            Encik Tea O Panas...kenal x ?

Sekarang aku dah keja, dah tahap yang mampu sangat la nak minum air apa pun. tapi ku masih setia bersama tea O panas....oh...i like...macam biasa la, orang mesti cakap aku kedekut. ikutkan hati, kat KFC pun aku nak order tea O panas..

Tempat aku tinggal sekarang ni susah nak dapat kuih muih semenanjung...*oit2...aku kat sarawak sekarang... berkhidmat untuk anak bangsa* ayat motivasi untuk diri sendiri. So tiap2 petang bermula la aktiviti aku, mencari rumah terbuka...he3...malang sungguh senior aku, terpaksa melayan karenah ku dan housemate..yang jadi mangsanya ustazah sekolah aku. tapi kan, kalau kami tak pergi rumah dia, ustazah ni akan call, suruh pergi minum rumah dia...opsss...bukan perli la.. dia tak syok minum sorang2. so dengan terpaksanya *cheewah* kami temankan dia..hahaha..thanks ye kak za.

                               Cik Karipap, selalu menemani En. Tea O Panas

alamak...dah mengantuk...sambung lagi esok..new episode

p/s : jom la belajar buat karipap...*harap2 aku pun rajin

No comments:

Post a Comment