Monday, August 30, 2010

malas ke ?


2 minggu lepas, kerja aku banyak sangat...*aku andaikan orang lain free...hehehe..ngada2 je aku ni...buat2 sibuk...nanti tolog2 la puji depan bakal suami dan mertua i ye....kih3 

So, aku buat la list kerja2 yang nak disiapkan pada hujung minggu tu....*kerajinan menggunung bak Santubung
List Kerja2....

Semua kerja aku siapkan...oppss....opppssss...ada kecuali...sila ambil perhatian....

Waaaa...lipat kain...malas sangat2...tapi terpaksa la lipat jugak hari minggu lepas...dari siang sampai malam...siap jugak...tu pun sebab aku tabah mengharungi cabaran KEMALASAN.

Tapi kan...barang2 aku yang lain dah tak bertaburan...cuma tak tersusun je....*sama je la kan..ahaks!!!....but it's oke....rumah aku, aku punya suka la..lalala

p/s :masih boleh dipuji depan calon mertua dan suami kerana aku dah banyak siapkan kerja ok! Bagi yang dah berumahtangga, pastikan kain2 tidak bertimbun. Anak anda suka main sorok2 dalam timbunan tu... :)


No comments:

Post a Comment